Дев’ятого січня 2020 р.в школі, під час зимових канікул, відбулося засідання творчої лабораторії під час якої вчитель історії Ремжина В.В. провела тренінг, який був спрямований на згуртування педагогічного коллективу, розвиток комунікативних навичок, впевненості в собі, доброзичливого ставлення один до одного. Тренінг мотивував педагогів до рефлексії, оволодіння механізмами комунікативної компетентності.
Вікторія Вікторівна розпочала заняття з приємного привітання та оголошення теми, яка зацікавила присутніх, сказала, що психологічний клімат - це міжособистісні відносини, типові для трудового колективу, які визначають його основний настрій. В одному кліматі рослина може розквітнути, в іншому - зачахнути. Те ж саме можна сказати і про психологічний клімат: в одних умовах люди відчувають себе не комфортно, прагнуть залишити колектив, проводять в ньому менше часу, їх особистісний ріст сповільнюється, в інших – колектив функціонує оптимально і його члени отримують можливість максимально реалізувати свій потенціал. Будівництво психологічного клімату, згуртованості працівників школи - це найважливіша справа не тільки адміністрації, але і кожного члена колективу.
Клімат називають сприятливим, якщо серед працівників панує атмосфера доброзичливості, довіри, підтримки, якщо члени колективу готові до роботи, виявляють творчість і досягають високої якості, працюючи без контролю і несучи відповідальність за справу, якщо в колективі кожен захищений, відчуває причетність до всього, що відбувається і активний у своїх судженнях та висловлюваннях.
Вікторія Віталіївна запропонувала певні вправи, які були спрямовані на згуртування членів колективу.Ігри – надзвичайно цікаві та важливі, адже від того, наскільки згуртована група, залежало виконання завдань та рівень досягнення поставлених цілей всього тренінгу. Виконуючи різноманітні вправи тренінгу, педагоги вчилися розуміти один одного. Тренінг мотивував педагогів до рефлексії, оволодіння механізмами комунікативної компетентності. Особливо всім сподобалася вправа «Вавилонська вежа», яка дала можливість кожному педагогу зрозуміти один одного, домовитись без слів; ще,не менш цікавою була - «Намалюй свій настрій» , де навіть ті, хто не володіють вмінням малювати, чітко створили на папері свій настрій; неординарно зображували різні види посмішок, рукостискання, невербальні знаки…
Неможливо не сказати і про цікаві, філософсько-повчальні притчі, які вдало були підібрані до тренінгу, що звучали на фоні приємної спокійної мелодії.
Заняття пройшло легко - на одному диханні. Всі були задоволені, усміхнені від згуртованої роботи в творчій лабораторії.
Підсумком всього стало чаювання із солодощами, адже лише у наших руках є можливість створити в закладі таку атмосферу, в якій всі будуть почувати себе «як удома», атмосферу психологічного комфорту, атмосферу любові і прийняття.
.
|