Вже минуло літо променисте,
І дзвінок знов до школи кличе нас.
З Днем знань учень! Сьогодні свято.
Твій світ – яскравий і великий –
Ти для себе відкрий
Знов ранок вересневого дня повниться мелодійними звуками шкільного дзвоника в КЗ «Нельгівська ЗОШ І-ІІ ступенів». Село розквітає від дитячого щебету, юнацьких посмішок та чарівної хуртовини осінніх квітів. Ностальгічні погляди дорослих, душевний щем, смуток і радість переплелися разом. Це наш край, наша держава зустрічають День знань – справжнє всенародне свято мудрості, людяності, доброти.
Усі шляхи цього дня ведуть до школи. Урочиста шкільна лінійка розпочинає новий навчальний рік, яка завжди означає відкриття нової, осяйної і часто нелегкої дороги – дороги до знань, до нових звершень. Особливим і безпечно, визначальним у житті він стане для милих, святково вбраних первачків, які тримаючись за батьківські руки, вперше ступили на незвіданий шлях. Для них сьогодні лунали привітання від директора школи – Олйіник Н.В.,
голови сільської ради – Большова С.М.. Із сюрпризом – з подарунками завітали на лінійку уповноважені особи: Галенко А.І., Панченко О.І., Минько В.М.. Також першачків засипали квітами та подарунками батьки, бабусі, родичі.
Не менш важливий цей день став і для 9 класу, яким доведеться обирати: далі вчитися чи професійну стезю. Яким буде їх вибір – залежить тільки від них. А ми – вчителі, завжди будемо поруч, щоб допомогти і підказати.
Урочиста лінійка закінчилася заливчастим дзвінком від учня 9 класу Воленка Євгена та учениці 1 класу Волвінкіної Соні. Після дзвоника учні школи повели першокласників на перший їх урок в житті, а учні інших класів поспішали також на свій перший урок – зустріч з класним керівником та однокласниками.
Бажаємо усім школярам на шляху до пізнання підкорити нові вершини знань, зустріти нових добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети.
Після першого уроку всі вчителі школи зібралися на педагогічний тренінг «Жив-був педагог», який провела в цікавій формі Ремжина В.В.,де вчителі зуміли розслабитися, відчути себе на деякий час учнями, бути розкутими
В інформаційному суспільстві вчитель стрімко втрачає монополію на володіння знаннями та й сама інформація стає доступною кожному, хто має доступ до мережі Інтернет. Вчитель повинен мислити критично та креативно, аналізувати проблеми і генерувати рішення, ефективно спілкуватися і налагоджувати стосунки, попереджувати та розв’язувати конфлікти, володіти собою і керувати стресами. Ці навички складно розвинути у рамках традиційного уроку, тому в школі вирішили створити творчу лабораторію, де упродовж навчального року будуть проводитися тренінги – активні й інтерактивні методи навчання.
Цікаво пройшов тренінг, в ігровій формі, де вчителі малювали, висловлювали своє бачення на поставлені запитання, розв’язували різні педагогічні ситуації, робили вправи.
Тренінг проводився з метою надання методичної підтримки вчителям у роботі в умовах Нової української школи та для формування в педагогів власної стратегії психологічної підготовки до НУШ на основі отриманих у ході тренінгового заняття ресурсів.
Наприкінці заняття Ремжина В.В. побажала, щоб прекрасні почуття упродовж всього року зігрівали наші серця наповнювали їх святковим настроєм і висловила вдячність учасникам заняття за плідну співпрацю і побажала наснаги та творчого натхнення, позитивних емоцій попри все.
Бажаємо усім школярам на шляху до пізнання підкорити нові вершини знань, зустріти нових добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети.
Після першого уроку всі вчителі школи зібралися на педагогічний тренінг «Жив-був педагог», який провела в цікавій формі Ремжина В.В.,де вчителі зуміли розслабитися, відчути себе на деякий час учнями, бути розкутими
В інформаційному суспільстві вчитель стрімко втрачає монополію на володіння знаннями та й сама інформація стає доступною кожному, хто має доступ до мережі Інтернет. Вчитель повинен мислити критично та креативно, аналізувати проблеми і генерувати рішення, ефективно спілкуватися і налагоджувати стосунки, попереджувати та розв’язувати конфлікти, володіти собою і керувати стресами. Ці навички складно розвинути у рамках традиційного уроку, тому в школі вирішили створити творчу лабораторію, де упродовж навчального року будуть проводитися тренінги – активні й інтерактивні методи навчання.
Цікаво пройшов тренінг, в ігровій формі, де вчителі малювали, висловлювали своє бачення на поставлені запитання, розв’язували різні педагогічні ситуації, робили вправи.
Тренінг проводився з метою надання методичної підтримки вчителям у роботі в умовах Нової української школи та для формування в педагогів власної стратегії психологічної підготовки до НУШ на основі отриманих у ході тренінгового заняття ресурсів.
Наприкінці заняття Ремжина В.В. побажала, щоб прекрасні почуття упродовж всього року зігрівали наші серця наповнювали їх святковим настроєм і висловила вдячність учасникам заняття за плідну співпрацю і побажала наснаги та творчого натхнення, позитивних емоцій попри все.
|