Тема: Город. Культурні рослини. Приготування салату «Вінігрет».
Хід уроку:
- Розшифровка теми уроку (групова робота)
- Діти, нагадайте, будь-ласка тему нашого тижня (села України)
- Сьогодні на уроці ми відправимося в подорож, а куди саме – дізнаєтесь, розшифрувавши завдання розташоване на дошці.
- (д) 8-6 (о) 2+2 (о) 1+2 (р) 8-7 (г)
- Яке слово в нас вийшло? (город)
- Вправа «Асоціативний кущ».
- Що вам спадає на думку, коли ви чуєте слово «город».
- Що росте на городі?
- Вправа «Чарівний мішечок».
- Кожен з вас з заплющеними очима діставатиме 1 предмет, що може рости на городі. Ваше завдання – треба описати що ви відчуваєте і назвати те, що тримаєте в руках.
- Що вам допомогло впізнати предмет?
- Поділ на команди.
- 2 6 4 8 7
- Об’єднайтесь в пару зі своїм товаришем так, щоб разом вибрані вами числа утворювали склад числа 10.
- Співвіднесення назв овочів з малюнком (робота в парі)
- З’єднайте назви овочів та їх зображення. Розфарбуй рослини, які заважають іншим. Як називають такі рослини? Чому?
(Морква, буряк, пирій, реп’ях, цибуля, капуста, огірки, картопля, кріп.)
- Фізкультхвилинка.
- Ви напевне знаєте, що їстівна частина деяких овочів знаходиться під землею, а деяких – над землею. Зараз пограємо в гру. Я називаю рослини, які ростуть на городі, а ви уважно слухаєте, і думаєте – де в цій рослині їстівна частина – якщо під землею – присідаєте, а якщо над землею – вистрибуєте вгору.
Буряк, квасоля, капуста, картопля, кукурудза, морква, огірок, цибуля, гарбуз, помідор, горох, часник.
- Словникова робота.
- Розфарбуйте рослини, які заважають іншим.
- Як називають такі рослини? Чому?
- Давайте зробимо звукову модель слова з лего-цеглинок.
Шифрограма звуків: червона цеглинка – голосний звук, синя – твердий приголосний звук, зелена – м’який приголосний звук.
Бур’ян – назва рослин, які небажані в угіддях, посівах, посадженнях культурних рослин, які конкурують з ними за світло, воду, поживні речовини. Вони шкідливі тим, що знижують врожайність сільськогосподарських культур, луків, пасовищ; засмічують врожай та погіршують його якість; можуть переносити збудників захворювань; токсичні для тварин.
- Робота над словниковим словом.
- Папуга Кеша завжди допомагає своїй господині, і навіть коли вона йде очищувати свій город від бур’янів, він летить за нею. І щойно він бачить бур’ян – голосно їй кричить: бур’ян, щоб вона не пропустила. Допоможіть йому, подописуйте в хмариночках це слово.
- Робота з піктограмою.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Капуста
|
|
Гарбуз
|
|
Буряк
|
|
Морква
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Скільки діти виростили капустин, гарбузів, буряків, морквин?
- Чого найбільше?
- Чого найменше?
- Скільки діти виростили разом капустин і гарбузів?
- Чого діти виростили більше: буряків, чи морквин? На скільки?
- Приготування салату «Вінігрет».
- А наостанок ми з вами приготуємо салат «Вінігрет». Він готується з овочів, які ми вирощуємо в себе на городах.
- Для його приготування нам знадобляться такі інгредієнти:
- 2 буряки
- 4 морквини
- З картоплини
- 4 огірки
- 1 цибулина
- Працювати будете в командах. На команду отримаєте гроші і інгредієнти, які маєте купити в продуктовому магазині.
- Зафарбуйте ті овочі, які вам потрібно купити для приготування салату, порахуйте разом скільки грошей маєте витратити на свої інгредієнти, підійдіть до продавця та купіть їх.
- Встановлення правильної послідовності рецепту за малюнками.
- Всі інгредієнти в нас є, тепер дивимось на рецепт.
Рецепт:
Посолити, перемішати.
Усе нарізати дрібними кубиками.
Зварити овочі.
Полити олією.
- Як ви вважаєте, чи це правильна послідовність рецепту?
- Відновити рецепт нам допоможуть малюнки. (На малюнках зображено процес приготування вінегрету.)
- Підсумки уроку. Рефлексія.
- Що ми сьогодні вчилися робити на уроці?
- Що нового дізналися?
- Які завдання сподобалось виконувати найбільше?
- Оцініть те, як ви сьогодні працювали на цьому уроці.
|