Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.04.2024, 21:52

Комунальний заклад "Нельгівська гімназія"

Меню сайту
Наше опитування
Ви, відвідувач нашого сайту:
Всього відповідей: 91
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2019 » Лютий » 19 » Бінарний урок з природознавства та англійської мови. Вчителі Авекіна М.С., Степаненко Н.І.
16:33
Бінарний урок з природознавства та англійської мови. Вчителі Авекіна М.С., Степаненко Н.І.

 

Свійські та дикі тварини. Домашні справи.

І. Організаційний етап.

1. Підготовка сприйняття іншомовного мовлення. Введення в іншомовну атмосферу.   

Т. Good morning, children!

(Ps: Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning

We are glad to see you!)

2. Скринька гарного настрою.

- Давайте усмішки всім дарувати:
І друзям, і вчительці, і мамі, і татові.
Хай радість злітає у небо, як птах.
І добрі слова у всіх на устах.
- Усміхніться друзям. Подаруйте усмішку мені. Дякую. Тихенько сідайте. Пролунав дзвінок, починаємо урок.

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо спілкуватися і виконувати завдання паралельно двома мовами – українською та англійською.

3. Синоптики повідомляють. (Слайд 2)

- У класі працює Гідрометцентр. Слово нашому синоптику.
Сьогодні добре знають люди,
яка погода завтра буде,
бо теле- й радіопрогноз
підкаже — спека чи мороз.
В старі ж часи, і це знаменно, —
діди й бабусі наперед
прогнозували достеменно
погоду з безлічі прикмет:
Як місяць гострий — на непогоду,
як рівний — на ясну блакить,
щербатий — то відомо зроду,
що незабаром задо
щить.

- T:What season is it now?

- T: What’s  the weather like  today?

- T: Is it warm or cold today?

- Погода сприятлива, отож усім бажаю гарного настрою та плідної праці.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Гра «Хмаринка слів» (Слайд 3)

- Не можна відкрити нового світу, не знаючи старого.

Які назви  живих організмів ми можемо прочитати у «Хмаринці слів»?

-  Name the animals in English.

- Назввіть англійською мовою, який живий організм з названих є зайвим? Чому? (Слайд 4)

  1. Прийом «Кошик знань».

- Давайте зберемо в «Кошик знань» все, що пов’язане з поняттям «Царство тварин».

- Розділіть тварин з «Хмаринки»  на дві групи. Доведіть  свою думку.

 (Слайд 5)

ІІІ. Постановка мети.

- Ви, мабуть, здогадалися про що піде мова на нашому уроці. Спробуйте визначити тему нашого уроку.

  1. Створення проблемної ситуації. (Слайд 6)

- Зверніть увагу на слайд. Чому біля деяких тварин стоїть знак питання?

- Що необхідно знати, щоб вияснити, це все-таки дикі чи свійські тварини?

     - Тому, сьогодні на уроці ми повинні вирішити такі завдання (слайд 7):

а) з’ясувати, яких тварин називають дикими, а яких – свійськими;

б) ознайомитися з історією виникнення свійських тварин;

в) розкрити значення свійських тварин для людини.

- At this lesson youll tell me how to look after your domestic animals, and you’ll learn some new words and practice them in games and exercises. (Слайд 8)

ІV. Етап уведення знань

  1. Робота в парах.

- Щоб встигнути вирішити завдання з природознавства та англійської мови, працюватимемо в парах.

- І пара – це наші «Експерти». Вони порівнюють тварин за малюнками і визначають, в чому полягає відмінність між дикими і свійськими тваринами. Свої висновки необхідно записати у таблицю.

- ІІ пара – це наші «Історики». Вони повинні вивчити історію виникнення свійських тварин. Свої дослідження так само записати у таблицю.

  1. Музична релаксація.
  2. Виступ «Експертів».
  3. Рефлексія. (Слайди 9, 10) Гра «Третій – зайвий»

Фізкультхвилинка

Плиг та скік! Так щодня

Ти скачи, мов зайченя!

Вибігай, друже, мерщій,

Покажи стрибок нам свій!

Скаче жабенятко –

Ква-ква-ква!

Плаває качатко-

Кря-кря-кря!

Плига кошенятко –

Мяу-мяу-мяу!

А за ним цуценятко –

Гав-гав-гав!

Весело змагаються.

Спортом всі займаються!

- Name the animals in English. (Слайд 11)

-  Who is domestic animal?

  1. Відпрацювання нового лексичного матеріалу. Подання лексичного матеріалу.(Слайд 12, 13)
  2. Читання та граматика. (Слайд 14, 15)
  3. Виступ «Істориків».  

Фізхвилинка

Stand up. Listen and repeat.

It’s fun to be this,

It’s fun to be that,

To climb like a cat,

To  swim like a duck,

To hop like a frog,

          To trot like a horse,

          To fly like a bird.

-   Назвіть тварин, про яких йшлася мова у фізхвилинці. (Слайд 16)

- Які з них належать до диких тварин?

- Які – до свійських?

  1. Аудіювання та письмо.(Слайд 17, 18)

V. Узагальнення первинного закріплення і систематизації знань.

          1. Вирішення   проблемних ситуацій.

         - Повернемося до запитання: «Качка, собака, кіт, бджола – це дикі чи           свійські тварини?»  Від чого залежить, до якої групи віднесемо тварину? (Слайд 19)

            - Використовуючи інформацію, почуту на уроці, вирішіть слідуючі завдання. (Слайди 20, 21, 22)

          2. «Хвилинка народознавства» (Слайд 23)

           - Хто із свійських тварин є українським оберегом?

           - Собака – друг людини. З давніх-давен його вважали вірним помічником не тільки під час полювання на диких звірів, ай охорони житла.

3. Робота з контрольною карткою. (Контрольна картка)

          4.Прочитай і познач. Pair work.

           To feed the cat             To walk the dog        домашні тварини

           To bathe the kitten       Domestic animals     годувати кота

           To play with puppy      To feed the cat          купати кошеня       

           To walk the dog           To play with puppy   вигулювати собаку    

Domestic animals       To bathe the kitten     гратися з цуценям

         5. Перегляд фрагменту мультфільму.

- Яка тварина, на вашу думку, стала першою свійською твариною?

- Подивіться фрагмент  мультфільму «Кіт, який гуляє сам по собі».

- Чи можуть свійські тварини стати дикими?

- Що може з ними статися? Пригадайте фільм «Історія свійських тварин».

VІ. Підведення підсумків навчання.

- Чи вирішили завдання, які були поставлені на початку уроку.

Що нового ми дізналися на уроці?

- T: What was our lesson about? What activities did you like best of all? Do you like your lesson?

- T: The lesson is over. Thank  you for attention. (Слайд 24)

VІ. Оцінювання

- Виберіть смайлик, який покаже, чи сподобався вам урок.

VІІ. Визначення домашнього завдання й інструктажу з його виконання.

- Скласти усну розповідь про одну свійську тварину (на вибір) за планом:

  1. Назва тварини.
  2. Хто є предком тварини.
  3. Умови проживання.
  4. Піклування про потомство.

- Ex. 5 p. 99 (Answer the questions)

Презентація додається( https://drive.google.com/file/d/1VyyR_v-NVLwxz4qM9tauGrkd0T2jYV6D/view?usp=sharing )

Переглядів: 355 | Додав: nata06121966 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Друзі сайту
  • ВОКТМС Софіївської СР
  • Освіта в Україні
  • Міністерство освіти і науки України
  • Софіївська сільська рада
  • КЗДО "Світлячок" с. Нельгівка
  • Цікаві факти
    На каждого жителя нашей планеты приходится более 200 миллионов насекомых.

    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz