Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.04.2024, 21:49

Комунальний заклад "Нельгівська гімназія"

Меню сайту
Наше опитування
Ви, відвідувач нашого сайту:
Всього відповідей: 91
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2019 » Березень » 19 » Інтегрований курс "Я досліджую світ". Вчитель Самойленко Н.В.
15:24
Інтегрований курс "Я досліджую світ". Вчитель Самойленко Н.В.

Тема: Город. Культурні рослини. Приготування салату «Вінігрет».

Хід уроку:

  1. Розшифровка теми уроку (групова робота)
  • Діти, нагадайте, будь-ласка тему нашого тижня (села України)
  • Сьогодні на уроці ми відправимося в подорож, а куди саме – дізнаєтесь, розшифрувавши завдання розташоване на дошці.
  1. (д) 8-6 (о) 2+2 (о) 1+2 (р) 8-7 (г)

 

 

 

 

 

 

2

3

4

5

  • Яке слово в нас вийшло? (город)
  1. Вправа «Асоціативний кущ».
  • Що вам спадає на думку, коли ви чуєте слово «город».
  • Що росте на городі?
  1. Вправа «Чарівний мішечок».
  • Кожен з вас з заплющеними очима діставатиме 1 предмет, що може рости на городі. Ваше завдання – треба описати що ви відчуваєте і назвати те, що тримаєте в руках.
  • Що вам допомогло впізнати предмет?
  1. Поділ на команди.
  1. 2 6 4 8 7
  • Об’єднайтесь в пару зі своїм товаришем так, щоб разом вибрані вами числа утворювали склад числа 10.
  1. Співвіднесення назв овочів з малюнком (робота в парі)

- З’єднайте назви овочів та їх зображення. Розфарбуй рослини, які заважають іншим. Як називають такі рослини? Чому?

(Морква, буряк, пирій, реп’ях, цибуля, капуста, огірки, картопля, кріп.)

  1. Фізкультхвилинка.
  • Ви напевне знаєте, що їстівна частина деяких овочів знаходиться під землею, а деяких – над землею. Зараз пограємо в гру. Я називаю рослини, які ростуть на городі, а ви уважно слухаєте, і думаєте – де в цій рослині їстівна частина – якщо під землею – присідаєте, а якщо над землею – вистрибуєте вгору.

Буряк, квасоля, капуста, картопля, кукурудза, морква, огірок, цибуля, гарбуз, помідор, горох, часник.

  1. Словникова робота.
  • Розфарбуйте рослини, які заважають іншим.
  • Як називають такі рослини? Чому?
  • Давайте зробимо звукову модель слова з лего-цеглинок.

Шифрограма звуків: червона цеглинка – голосний звук, синя – твердий приголосний звук, зелена – м’який приголосний звук.

Бур’ян – назва рослин, які небажані в угіддях, посівах, посадженнях культурних рослин, які конкурують з ними за світло, воду, поживні речовини. Вони шкідливі тим, що знижують врожайність сільськогосподарських культур, луків, пасовищ; засмічують врожай та погіршують його якість; можуть переносити збудників захворювань; токсичні для тварин.

  1. Робота над словниковим словом.
  • Папуга Кеша завжди допомагає своїй господині, і навіть коли вона йде очищувати свій город від бур’янів, він летить за нею. І щойно він бачить бур’ян – голосно їй кричить: бур’ян, щоб вона не пропустила. Допоможіть йому, подописуйте в хмариночках це слово.
  1. Робота з піктограмою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Капуста

 

Гарбуз

 

Буряк

 

Морква

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Скільки діти виростили капустин, гарбузів, буряків, морквин?
  • Чого найбільше?
  • Чого найменше?
  • Скільки діти виростили разом капустин і гарбузів?
  • Чого діти виростили більше: буряків, чи морквин? На скільки?
  1. Приготування салату «Вінігрет».
  • А наостанок ми з вами приготуємо салат «Вінігрет». Він готується з овочів, які ми вирощуємо в себе на городах.
  • Для його приготування нам знадобляться такі інгредієнти:
  • 2 буряки
  • 4 морквини
  • З картоплини
  • 4 огірки
  • 1 цибулина
  • Працювати будете в командах. На команду отримаєте гроші і інгредієнти, які маєте купити в продуктовому магазині.
  • Зафарбуйте ті овочі, які вам потрібно купити для приготування салату, порахуйте разом скільки грошей маєте витратити на свої інгредієнти, підійдіть до продавця та купіть їх.
  1. Встановлення правильної послідовності рецепту за малюнками.
  • Всі інгредієнти в нас є, тепер дивимось на рецепт.

Рецепт:

Посолити, перемішати.

Усе нарізати дрібними кубиками.

Зварити овочі.

Полити олією.

  • Як ви вважаєте, чи це правильна послідовність рецепту?
  • Відновити рецепт нам допоможуть малюнки. (На малюнках зображено процес приготування вінегрету.)
  1. Підсумки уроку. Рефлексія.
  • Що ми сьогодні вчилися робити на уроці?
  • Що нового дізналися?
  • Які завдання сподобалось виконувати найбільше?
  • Оцініть те, як ви сьогодні працювали на цьому уроці.
Переглядів: 370 | Додав: nata06121966 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
  • ВОКТМС Софіївської СР
  • Освіта в Україні
  • Міністерство освіти і науки України
  • Софіївська сільська рада
  • КЗДО "Світлячок" с. Нельгівка
  • Цікаві факти
    Молния в 5 раз горячее чем поверхность солнца.

    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz