Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.04.2024, 20:37

Комунальний заклад "Нельгівська гімназія"

Меню сайту
Наше опитування
Ви, відвідувач нашого сайту:
Всього відповідей: 91
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2020 » Березень » 17 » Інтегрований урок з української мови та літературного читання. Вчитель Воленко А.О.
12:01
Інтегрований урок з української мови та літературного читання. Вчитель Воленко А.О.

Тема: «Краса природи в творах Шевченка. Іменник»

Мета:   узагальнити знання з теми "Іменник", розвивати навички виразного читання, зв'зного мовлення, мислення, виховувати любов до культурної спадщини Т.Г.Шевченка.

ХІД   УРОКУ

 

І. Організаційний   момент.

1.  Привітання

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо!

2. Вступне слово

Щовесни. коли тануть сніги,

І на рясті засяє веселка,

Повні сил і живої снаги

Ми вшануємо пам'ять Шевченка.

По всій Україні  проходять Шевченківські дні, тому і наш сьогоднішній урок присвячений творчості Т.Г.Шевченка.

3. Вправа «Очікування».

- Що ви очікуєте від уроку? ( Учні висловлюють свої думки, починаючи фразою «Я очікую…»)

- А я як учитель очікую, що ви будете злагоджено працювати, уважно слухати, точно висловлювати свої думки, писати охайно і покажете високий рівень знань .  

              Тому…           Всі

          Працюємо – активно.

          Думаємо – оперативно.

          Сперечаємося – доказово.

3. Девіз уроку                 

Учітесь, читайте, чужому научайтесь і свого не цурайтесь.

- Як ви розумієте ці рядки? Хто є їх автором ?

4. Колективна робота : гра «Шифрувальник» (Шевченко)

ІІ.Оголошення теми та мети урока.

ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

1. Редагування тексту поезії Т.Г.Шевченка «Садок вишневий  коло хати».

Садок вишневий коло хата,
Хрущі над вишня гудуть.
Плугат
арі з йдуть, плугами
Співають, ідучи, дівчата,
вечерять
а матері ждуть…

- Про яку пору року йдеться у вірші? (Весна)

2. Перегляд мультфільму «Садок вишневий коло хати».

3. Створення ряду спільнокореневих слів до слова «весна».

4. Робота над орфограмою в слові «весна».

 Фізхвилинка.

Хто це, хто це так втомився

І наліво похилився?

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

 

2. Робота в парах. Вірш «Село»

І пара виписує іменники Ж.р.

ІІ пара виписує іменники Ч.р.

- Які іменники ще залишилися? (село,поле,серце,диво, Дніпро).

- Чому?

- Запишіть форму  множини цих іменників.

- Яке слово викликало у вас труднощі? Чому?(Дніпро)

3. Попереджувальний  диктант

      Народився  в селі Моринці у сімї кріпаків .  Батько та мати на панщині. Тому доглядала за малим Тарасом старша сестра Катерина, яка й сама ще була дитиною .

4. Гра «Сплети  павутинку»

- Закінчити речення:

   * Я знаю, що Тарас народився в…

* Мені відомо, що він дуже любив…

* Я вважаю його…

* Мені подобаються його…

* Відома книга поета…

* Власні назви - це.....

* Загальні назви -це...

       *І як здобуті ці знання вам знадобляться для життя..

V  Підсумок уроку.

 Колективна гра «Пазли»

 

 

 

 

 

Переглядів: 415 | Додав: nata06121966 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
  • ВОКТМС Софіївської СР
  • Освіта в Україні
  • Міністерство освіти і науки України
  • Софіївська сільська рада
  • КЗДО "Світлячок" с. Нельгівка
  • Цікаві факти
    Отпечатки языка у всех людей индивидуальны.

    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz