Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.04.2024, 23:06

Комунальний заклад "Нельгівська гімназія"

Меню сайту
Наше опитування
Ви, відвідувач нашого сайту:
Всього відповідей: 91
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2020 » Березень » 17 » Відкритий урок в 2 класі НУШ з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Вчитель Самойленко Н.В.
10:16
Відкритий урок в 2 класі НУШ з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Вчитель Самойленко Н.В.

Тема. Ознаки весни. Дослідження весняних місяців. Виготовлення аплікації з попкорну.

(За підручником «Я досліджую світ», М. Вашуленко, Г. Ломаковська, Т. Єресько)

Очікувані результати:

Мовно-літературна освітня галузь

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3]

- обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила [2 МОВ 1-1.3-3]

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1-1.7-2];

- поповнює власний словниковий запас [2 МОВ 1-1.7-3];

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого [2 МОВ 1-1.8-1];

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2];

– записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4];

– створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

Природнича освітня галузь

- розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування [2 ПРО 1-1.6-1];

- використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо) [2 ПРО 1-2.1-1];

- вирізняє істотну інформацію про природу [2 ПРО 1- 4.1-2]

- спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [2 ПРО 2-3.1-4];

- називає пори року та відповідні їм місяці; тривалість доби і року [2 ПРО 2-3.1-5];

- описує поведінку тварин у різні пори року [2 ПРО 2-3.1- 6];

- описує життєвий цикл рослин у різні пори року [2 ПРО 2-3.1-7];

- установлює взаємозв’язок між порою року і погодою [2 ПРО 2-3.1-8];

Технологічна освітня галузь

- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) [2 ТЕО 1-1.4- 4];

- розміщує елементи виробу на площині [2 ТЕО 1-1.4-6];

- виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв’язування тощо) [2 ТЕО 1-2.1-1];

- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, ножиць, шпильок, гачків тощо) [2 ТЕО 2-4.3-1];

- самостійно чи з допомогою дорослих демонструє результати власної діяльності [2 ТЕО 2-1.5-1];

Соціальної та здоров’язбережувальна освітня галузь

- пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі [2 СЗО 1-2.2-2];

- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

- об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри [2 СЗО 3-4.4-6];

- виконує запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди [2 СЗО 3-4.4-7];

Мистецька освітня галузь

- спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища [2 МИО 1-1.3-1];

- описує свої емоції від сприймання мистецьких творів [2 МИО 1-3.4-2];

- сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, співзвучні з власними емоціями [2 МИО 2-2.1-1];

- порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля [2 МИО 2-2.1-2];

- виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва [2 МИО 3-3.3-1];

Ресурси:

  1. Обладнання і матеріали:
  • картина Архіпа Куїнджі «Рання весна»
  • картки для активностей
  • картки для стіни слів
  • попкорн
  1. Медіа ресурси:

 https://www.youtube.com/watch?v=Xl-5Ln4dxrk

  • Іван Франко «Дивувалась зима»

https://www.youtube.com/watch?v=2cxUIn2KaZc

Ключові слова

Стіна слів: льодохід, березень, квітень, травень

Словник

Льодохі́д— рух крижин і крижаних полів на річках під дією течії чи вітру.

Інформація для вчителя

Опис картина Архіпа Куїнджі

Картина "Рання весна" належить пензлю відомого російського живописця Архипа Івановича Куїнджі. Полотно було написано в 1895 році, воно являється одним з кращих пейзажів художника.

Центральне місце на картині відведено скутій льодами річці, що завмерла напередодні весняної повені в очікуванні перших теплих променів, які могли б дозволити їй вивільнити всю свою могутність і показати себе у всій красі.

Картина "Рання весна" належить пензлю відомого російського живописця Архипа Івановича Куїнджі. Полотно було написано в 1895 році, воно відноситься у кращим пейзажам художника.

Лід на річці тріснув, крізь нього вже починає проступати перша вода, наближатися весна. Її з нетерпінням чекають зеленіють трави, оголені гілки дерев і блакитному небо. Передчуття весни - ось, що робить цю картину настільки привабливою і красивою.

Кожен день наближає весну, на деревах, зображених художником в лівій частині картини вже з'явилися перші бруньки. Зовсім скоро вони стануть листочками, і тоді ніякий мороз їм буде не страшний.

Зимі не вдасться зупинити наступ весни, про це говорить вся композиція картини, вибудувана живописцем таким чином, щоб здавалося, ніби річка йде в нескінченність і закінчується десь в тумані, укутати ліс, розташований на задньому плані.

Полотно відрізняється кольоровою і світловою насиченістю, всякий хто на нього дивиться розуміє, що це не просто картина, а гімн насування тепла, сонячного світла, зеленому буяння лісів і полів.

Подібний пейзаж може споглядати кожен, хто хоч раз у своєму житті вибирався ранньою весною на природу. І все ж є в ньому щось особливе - легке і неповторне, те, що не зрозуміє і не запримітить очей звичайної людини, але що з легкістю вловить і відобразить на картині досвідчена рука живописця.

Картина написана в дусі реалізму, для чого було використане полотно і масляні фарби. На даний період часу полотно належить до культурної спадщини українського народу та зберігається в Харківському музеї мистецтв.

https://opisanie-kartin.com/opisanie-kartiny-arxipa-kuindzhi-rannyaya-vesna/

ОРІЄНТОВНІ МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ

1. Уведення в тему. Входження в картину  А. Куїнджі «Рання весна»

  • Уявіть себе не в класі, а на ледь помітній стежці, що веде до річечки. Уявили?
  • А що ви почули, наближаючись до річки?
  • Тепер спробуйте вдихнути повітря. Які запахи ви відчули?
  • Якщо ви торкнетеся рукою трави, що ви відчуєте?
  • Тихенько підійдіть до річки, прислухайтеся. Може ви почуєте, про що вона шепоче?
  • А якщо заплющити очі, які звуки ви можете почути?

2. Слухання А. Вівальді (Пори року)  «Весна» (медіа ресурси)

https://www.youtube.com/watch?v=Xl-5Ln4dxrk

  • Де б ви зобразили себе?
  • Яка пора року зображена? Чому ви так думаєте?
  • Як би ви назвали цю картину?
  • Цю картину написав відомий російський живописець Архіп Іванович Куїнджі в 1895 році. Це полотно являється одним з кращих пейзажів художника. Художник назвав цю картину «Рання весна».
  • Яка небезпека може чекати на нас?
  • Давайте складемо правила поведінки біля водойм навесні.
  • Як би ви назвали це явище природи, коли льодяні крижини рухаються на річках під дією течії чи вітру під час розтавання?

3. Стіна слів: льодохід

4. «Асоціативний кущ»  ВЕСНА

- Що вам спадає на думку, коли ви чуєте слово весна?

5. Вправа «Незакінчене речення». Письмо для себе.

- Закінчіть речення Весна - це

6. Робота з загадкою.

  • Відгадайте загадку.

Три брати ідуть по світу –

Від зими назустріч літу.

Перший пройде – тане лід,

Другий пройде – всюди квіт,

Третій пройде – укрива

Землю шовкова трава.

(Весняні місяці)

7. Робота в парах. Розшифровка весняних місяців (зошит с. 27, завд. 3)

  • Ке свято відбудеться найближчим часом?
  • Коли?
  • Об’єднайтесь в пари так, щоб ваші числа утворили склад числа 8.

8. Стіна слів: березень, квітень, травень

9. Робота в групах. Впізнай місяць за описом.

  • Складіть зі складів слова – таким чином об’єднаєтесь в групи.

А) Цей місяць, ніби наголошує, що  вже розрослося, розцвіло у всій красі веселе зелене різнотрав’я.

Б) Цей місяць отримав свою назву від красуні берези. У берези, найпершої серед дерев розпочинається сокорух.

В) Всі рослини вкриваються молодою яскравою зеленню, квітнуть.

10. Перегляд відео про признаки весни (медіа ресурси) https://www.youtube.com/watch?v=vVFMu9l0Qnw

Які признаки весни ви помітили?

11. Робота в групі. Читання для когось. Хмара слів «Ознаки весни».

Знайдіть і обведіть серед поданих слів лише ознаки весни.

12. Робота в парі. Гра збери прислів’я.

Самоперевірка.

Зійшов у березні сніжок -                           то восени хліб у коморі

Як у травні  дощ надворі                           то травень з травою

Коли квітень з водою                                 ще весни не робить

Одна ластівка                                              берися за плужок

13. Щоденні 5. Слухання. І. Франко «Дивувалась зима» https://www.youtube.com/watch?v=2cxUIn2KaZc

- Прослухайте вірш Івана Франка «Дивувалась зима». Подумайте, яким прикметам весни дивувалась зима.

14. Колективне виготовлення весняного дерева з попкорну.

  • Що це? Давайте до цього іменника доберемо прикметники.
  • Чи можемо це дерево назвати весняним?
  • Давайте перетворимо його в весняне дерево – прикрасимо квіточками із попкорну.

15. Підсумок уроку.

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що вчилися робити?
  • Яке завдання сподобалось виконувати найбільше?
  • З яким завданням виникали труднощі? Чому?
  • Оцініть свою роботу на цьому уроці мімікою обличчя.
  1. Творче домашнє завдання.
  • Скласти розповідь «Чому я люблю весну»

 

Переглядів: 295 | Додав: nata06121966 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
  • ВОКТМС Софіївської СР
  • Освіта в Україні
  • Міністерство освіти і науки України
  • Софіївська сільська рада
  • КЗДО "Світлячок" с. Нельгівка
  • Цікаві факти
    До семи месяцев ребенок может дышать и глотать одновременно.

    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz