Урок з алгебри у 8 класі
Тема: «Квадратні корені. Дійсні числа»
Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання з теми «Квадратні корені. Дійсні числа», підготувати учнів до написання контрольної роботи; розвивати вміння розвивати пам'ять, увагу, мислення; формувати вміння поєднувати індивідуальну роботу з колективною.
Обладнання: підручник, роздавальні матеріали, картки для гри, картка самооцінювання.
Додатки: https://drive.google.com/open?id=1vnQ2aMyc5l55GFs9V2qHq3Wo-ok_pssO
Презентація: https://drive.google.com/open?id=1TgVgbMdbsbpEpaWixRhVztoFDAeYHL8Z
Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок.
Епіграф уроку: «Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання»
Арістотель
Девіз уроку: «Тільки після невтомної праці з᾿явиться талант»
Народна мудрість
Хід уроку
I . Організаційний момент
Привітання вчителя: «Добрий день, діти! На сьогоднішньому уроці хочу вам побажати бути усміхненими, спокійними,прогресивними, інтелектуальними та хоробрими. І тоді прийде до вас успіх»
II. Актуалізація опорних знань
- Діти, ви знаєте,що квадратні корені вміли добувати вавилонські вчені? Але детальний метод добування був описаний давньогрецьким ученим. І його ім᾿я ми дізнаємось, розшифрувавши код, що записаний на ваших картках із завданнями.
Гра "Шифрувальник" (Додаток 1)
Діти, розв᾿язавши приклад, замість цифри коду записують відповідну букву.
Самоперевірка (Слайд 3)
IІІ. Удосконалення вмінь і навичок
-
- Цікавинки відкриттів Герона. (Слайди 4-10)
- Далі у нас коротка математична реклама про цікаві факти відкриттів Герона.
- Гра «Математичне лото» (Робота у групах) (Додаток 2)
Наступним етапом нашого уроку є гра «Математичне лото"
3. Робота в парах. (Додаток 3)
4. Взаємоперевірка. (Слайд 11)
ІV . Підбиття підсумків уроку.
- Тестові завдання . (Додаток 4)
- Самоперевірка (Слайд 12)
- Вправа «Шерлок Холмс»
Учням пропонується скласти якнайбільше запитань до вивченої теми, не користуючись підручником. Питання мають охопити весь матеріал і врахувати найменші дрібниці. Визначається найдовший список питань. Учні дають відповіді на них.
3. Робота з карткою самооцінювання.(Додаток 5)
V. Домашнє завдання. (Слайд 13)
|